26/7

Urs vilket fruktansvärt tråkig dag, har bara luggit nere i min säng och kollat på paranormal state hela jävla dagen, är inte en av mina bättre dagar och så jävla tråkigt är det när det regnar. Nä tänk vad jävla bra man hade det för ett år sedan, hade verkligen allt man kan vilja ha och nu har jag inget.....Inget alls. Så jävla fel allt kan bli ibland nu slutar jag att klaga för det räcker fan! ryck upp dig malin du har en spännane höst framför dig där du får träffa masa nytt folk och göra det du gillar bäst SKRIVA!.

Hoppas Sandras resa gått bra by the way, hon sitter nog kanske fortfarande på planet i för sig. jaja hoppas hon får det jävligt trevligt i USA!

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0