28/7

Åh varför måste jag sova på magen jämmt? vaknar alltid och har ont i ryggen hela dagen sen på kvällen när det börjar gå över så är det dags att sova och upprepa samma visa igen.. suck. Inatt ska jag fan sova på rygg även om jag  vaknar av att jag snarkar som en elefant för jag tänker inte ha ont i ryggen en dag till!

Jo Idag körde jag ju ett träningspass också, har ju kommit fram till att jag borde gå ner typ 5 kg och snygga till kroppen lite så jag körde igång och fy fan jag trodde jag skulle dö, jag har blodsmak i munnen, svetten sprutade, jag kunde knappt andas, och jag trodde jag skulle spy! SNACKA om otränad människa! haha men det motiverar mig bara ännu mer! nästa onsdag ska det gå lättare och jag ska klara minst 7 armhävningar! Så är det bara.

Imorgon ska det ju regna så jag tänkte köra en spa dag, lägga ansiktsmask och liknande måla naglarna och ta hand om mig själv! Blir nog lite träning innan också så jag kan njuta extra mycket av allt det sköna. Nu ska jag dock kolla på tv en stund och sen ska jag soooooooova PÅ RYGG! om jag tänker det tillräckligt många gånger kanske det funkar?? jaja sov gott alla.

/Malin



Jag och phenix för längesedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0