30/7

God morgon idag vaknade jag vid 8 och kunde inte somna om så jag bestämmde mig för att gå upp typ 09:10 och skölja ur min inpackning som jag sov med inatt. Det värsta med att gå upp så tidigt är att dagen blir så otroligt låååååååång och tråkigt speciellt när det regnar, men imorgon ska jag i alla fall åka till Hammarö och kolla på hästarna om det så är storm ute.

Idag vet jag inte vad jag ska göra, följa med anna och mamma till banken om en stund kanske? det är i alla fall lite tidsfördriv. OH ska ha på mig mitt nya linne idag nice, med ett par stuprörs jeans! kanske lägger upp bild på det senare fast jag är ju långt ifrån min drömm kropp så det blir träna idag igen. Jag ska träna tills jag dööööööör!!!

Nej nu ska jag slänga på mig kläderna så slänger jag in ett inlägg senare idag/kväll.

/Malin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0