19/6

Hej och hå har tagit en liten blogg paus för jag har inget att skriva om tills nu.

Igår var jag och Sara på metaltown och kollade på rammstein det var seriöst den bästa konserten jag någonsin varit på i hela mitt liv, jag är fortfarande hög på endorfiner! Det var underbart, roligt, svettigt och jobbigt precis som det ska vara, musiken var på topp, raketerna var med ja allt var perfekt. Hela publikhavet sjöng och nej jag finner inga ord på det, det var det bästa jag någonsin varit med om.

Nu ska jag ligga och kolla på rammstein videos och minnas minnas och minnas, och försöka mjuka upp nacken för den är stel som en pinne efter allt hoppande och svängade med huvudet.

hejs

/superglada Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0