24/6

Hallå, här skriver jag igen inte alls lika ofta men det kommer ett inlägg lite då och då, jag sitter ju mest ute hela dagarna så jag orkar inte gå in och blogga, men nu fick jag lov att gå in för jag blev jätte röd på armarna! det gillar vi inte.!

Kom in på skolan i kristinehamn också, skit lycklig är jag, jag kan liksom se min framtid nu äntligen, vet vad jag ska göra de närmsta två åren och sedan efter det är det nästan garanterat ett jobb! Skulle vara helt underbart om man kunde få jobb i typ Göteborg jag älskar den staden, super mysig.

Imorgon är det midsommar, ska till jea i stan till att börja med, vi ska grilla och ha det lite midsommar mysigt, sedan  får vi se vart vi tar vägen, kanske hittar en fest någonstans!! höhö. Sara tar med pipan som tur är för det är ingen sommar utan pipa! Ska ta med mig kameran så bilderna kommer nog upp på Facebook på söndag kanske... vi får se.

nu ska jag kolla på lite tv och sen städa mitt rum, sen ska jag plocka ihop morgondagens outfit kanske kan lägga upp en bild på den här senare!

Hejs

/Malin

Kommentarer
Postat av: Jea

Ingen fara! Du kan ju inte rå för att du mår dåligt. Skillnad om du faktiskt skulle bara dissa mig :P Men nu finns det inte så mycket att göra åt det. Förutom att du försöker bli frisk iaf ^^ Håller tummarna!

2010-07-01 @ 16:25:27
URL: http://myescape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0