5/6

Hej och hå i stugan, jag sitter just nu hos pappi i forshaga och väntar på den goda maten som är klar strax, det blir stek med kokt potatis och champinjonsås MUMMS säger jag bara. Sen ska jag hoppa in i duschen och skrubba mig ren och fin och efter det så ska vi hämta Sara i stan och sen vidare till underbara vållan. Senare ikväll så bär det av  ut i det fina vädret med lite alkohol och trevligt sällskap, ska bli super roligt. Kameran blir med så jag ska ladda upp de snyggaste bilderna imorgon.

Idag har jag inte gjort så mycket, dagen började med en smörgås och en kopp kaffe på altan för att få igång hjärnknölarna, sen åkte jag och pappa och handlade och jag gick in på systemet och köpte nåra cider, har redan hemma men tänkte att det kunde vara gott till maten en sån här sommrig dag. Skalade potatis så mina händer blev jätte äckliga så nu har jag smörjt in mig med Atrix handcreme den bästa som finns!!

Nej nu ska jag knalla ner och äta lite gott vi hörs imorgon.

Hejs.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0