6/5

Sveriges national dag vare idag ja, började dagen med att sitta på altan och äta bullar och punchrullar som var gula och blåa, lite bakis är jag det ska jag inte ljuga om men jag hade sjukt roligt igår tills jag fick kramp i magen och musiken blev asdålig. Nu ska jag inte dricka alkohol förräns det är midsommar har blivit lite mycket den senaste tiden. Köpte mig även en Pizza skulle ha ätit med Sara egentligen men hon svarar inte i telefonen så jag sket i henne och delade en Pizza med anna istället. Nu kollar jag på kniven mot strupen och spelar massa facebook spel, orkar inte vara ute direkt eftersom jag inte mår super bra haha;)

Jag och Sara kom fram till att vi ska ut och åka i sverige, vi drar den 17 Juni och åker runt vänern en sväng kanske åker förbi ullared om vi har tur, sen den 18 drar vi till göteborg och går på metaltown och rockar loss till Rammstein, sen lär vi väl sova, den 19 åker vi vidare förmodligen upp till Grebbestad och bara njutar av kusten, vi kommer säkert stanna där hela dagen får se om vi kanske kan få tag på en stuga i edsviken, sen den 20 åker vi hemm till Karlstad igen mysigt värre. ska bli så kul att bara åka iväg med Sara den bästa människan i hela världen!!

nu ska jag fortsätta min slappa eftermiddag ska se om jag orkar ladda in bilder från igår.

Hejs

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0