16/3

Ibland blir jag så arg på min dator! den är så seg, hjälp! Men nu verkar den vilja vara med igen vilket jag tycker är trevligt. Idag har det varit en lugn dag, har inte gjort så mycket vilket var skönt. Var nyss till Konsum med min syster Emelie och handlade lite cola.

Fick brev från csn idag också äntligen, fick reda på att de sänkte mitt återbetalningsbelopp per år med 2000 kr vilket är super bra. Blir fortfarande snålt för mig att leva med den ekonomin jag har men det är ändå lite bättre.

vet inte riktigt vad jag ska skriva mer, det har varit fint väder? haha som de senaste dagarna, och det är underbart!! Äntligen solsken, älskar när man hör snön smälta!!

Imorgon ska jag ta mig en lång promenad tror jag!!

Här får ni en av mina favorit låtar med Rammstein, Enjoy!



/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0