21/3

Jaha ja, är en konstig dag idag, känner mig helt tom, och jävligt förbannad... Men du ska inte få förstöra min dag det kan du glömma!!!!

idag ska jag in till stan och träffa, bam bam bam... SANDRA SVENSSON! jippie!! åker in vid 2 och letar parkering och som grädde på moset snöar det som fan ute! hallelujah! TANKA måste jag göra också får inte glömma det nej nej.

Hu kunde inte somna igår för det var så satans varmt på rummet, höll på att dö till slut gick jag och öppnade fönstret och efter 10 min var det iskallt och skönt då somnade jag som en stock. Drömmde skit knasiga drömmar också men dem tänker jag inte skriva här. Brukar alltid drömma när jag är arg vet inte varför.

nu ska jag kolla på scrubs sen hoppa in i duschen en sväng, ska väl sätta på mig ansiktet också så mina arghets rynkor försvinner, haha.

Hejs

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0