5/3

Åh jag har så tråkigt, är sjuk också har så ont i halsen att jag tror jag storknar! idag har jag inte gjort något förutom att åka hem från pappa och sedan hämtat bilen i stan. fick vänta på bussen som var 25 min sen, som vanligt. Ska snart köra emelie till stallet sen blir det hem och kollapsa i sängen i någon timme innan hon ska hämtas.

imorgon ska jag till sara äntligen!!! Skiter i om jag är sjuk, behöver en Malin & Sara dag känner jag, har typ inte pratat med henne sedan konserten så det kommer säkert upp på tal!

Just nu sitter jag och lyssnar på rammstein och slö kollar på sex and the city, en typisk eftermiddag alltså!

ska väl slänga iväg lite cvn till olika ställen sen om jag orkar, gillar inte att vara sjuk man orkar fan ingenting!

nu ska jag fortsätta glo på tv

Hejs

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0