6/3

hejsan hoppsan, jag är så förbaskat jävla sjuk, tror jag dör snart. Kan inte prata, min näsa är igentäppt, huvudvärken är omänsklig!!! GAH det var tvunget att komma idag, det kunde ha väntat till imorgon tycker jag, nu kan jag ju inte åka till sara och dansa naken! jag blir så jävla ledsen. Tror jag ska gråta en skvätt sen bara för att, jag hatar min kropp, och mitt immunförsvar som väljer att sluta fungera vid värsta tänkbara tillfällena!!!

har ont i lederna också kan knappt röra mig känner mig som en 150 årig gubbe med artros! Jag älskar att klaga, jag tror det var därför jag föddes för att klaga på människor, klaga åt människor, klaga för människor, klaga är allt jag gör! MEN det är något jag trivs med också, tror inte jag skulle vara lika intressant om jag var optimist!

nä nu ska jag lägga mig och svära åt gudarna tills jag blir frisk hej då.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0