10/5

Det där med promenaden gick ju inte så bra när jag gått förbi gamla skolan och var på väg upp för backen så öppnade sig himmelen och började kissa på mig. Jaha tack tänkte jag och traskade hemmåt var klassblöt när jag kom innanför dörren och astman satte igång ordentligen så nu har jag luggit uppe i datarummet i den sängen och försökt att andas normalt till slut gick det bra så nu gick jag ner i mitt rum igen och satte mig under täcket för jag fryser. Mår illa gör jag också men det är nog av medecinen tror jag, Hatar astma, och hatar allergier varför ska jag ha det, kan ingen annan få ta det i stället?

Nu ska jag titta på fredagens avsnitt av supernatural igen bara för att det var det bästa i hela seriens historia, Döden är en läskigt typ, verkligen. Dom har gjort det så bra så dom borde få vartenda pris som finns.

Hejs

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0