10/5

Godmorgon, nu har jag äntligen vaknat, eller jag vaknade vid 9 för sara skicka ett sms, men jag var så trött så jag orkade inte svara sen låg och och snoozade. Men nu minsann har det blivit liv i hjärnan igen.

Idag är första dagen på mitt nya liv, skulle inte kalla det bantning men ska börjar äta nyttigare saker och motionera mera, detta innebär ingen mera cola vilket kommer bli det svåraste hindret! Men jag ska nog klara det förhoppningsvis utan återfall haha. Höll dock på att gå åt pipan när jag skulle ta mig frukost och fick se min favorit tårta stå i kylen och ropa på mig men jag ignorerade den och åt flingor i stället.

Nu försöker jag få igång tvn som inte vill funka, jävla telia som alltid krånglar dag och natt!

Hejs.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0