11/5

Hej och hå, hjälp vad trött jag är känns som jag ska somna när som helst faktiskt. Jobbade idag som sagt och det var så segt för jag var sjukt trött och det kändes som minuterna segade sig fram, men till slut var arbetskvällen slut tack och lov, då sprang jag till bussen och sov hela vägen hem. Fick en smärre överraskning när jag kom ut för det blåste iskallt jag som hade det så varmt och skönt på bussen, så jag små sprang hem, åt kvällsmat och dök ner i sängen under täcket och nu börjar jag tina upp igen.

Nu kollar jag faktiskt på christine, och kl 11 ska jag se på scrubs och sen ska jag faktiskt sova, ska ju jobba imorgon också så det lär behövas om jag inte ska vara lika seg då som idag. Men jag tror det kan bero på allergierna mycket också, sen är det säkert att jag inte ätit lika mycket socker de 2 senaste dagarna kanske tar en tag för kroppen att vänja sig. Nej nu ger jag upp med detta vi hörs imorgon.

Hejs.

/Malin

Kommentarer
Postat av: Erika Fahlstad

Christine är världens bästa film! Vill se den igen! Du kolla på TV4film va? :)

2010-05-11 @ 22:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0