12/5

God kväll, sitter här och kollar på bella & Tyra show tycker den är ganska rolig faktiskt, funderar på att kolla på bröllopsfotografen sen men får se vad klockan blir, ska se på scrubs nu kl 11 i alla fall! imorgon är det ett mission på G, Ska nämligen städa min garedrob kommer bli svettigt värre för den ser ut som fasiken! kanse åker över till mormor och hämtar den lilla också kommer nog behövas tror jag. Ska försöka färga mitt hår i helgen färgen har runnit ur på vissa ställen för jag använde fel schampoo men nu ska det nog hålla sig ett tag i alla fall! 

Måste duscha imorgon igen känner att jag inte fått ur alla hårprodukter ur håret ännu, den där hårsprayen är ju omöjlig att få ur tyvärr!

Nej fy nu känner jag att jag måste ta en allergitablett min näsa börjar klia och snart kommer nysattackerna och de rinnande ögonen! Blir även lite kortisonspray så jag förhoppningsvis kan sova inatt utan att vakna för att det är svårt att andas och trångt i bröstet! Men det blir nog skit bra skulle jag tro!

Alltså jag fattar inte jag har fått så himmlans mycket plätor i ansiktet och jag vet inte hur jag ska få bort dom, har provat allt verkligen! blir så arg jag som brukar ha så fin hud nu är jag mer som en 13 årig kille som just kommit in i puberteten!

nej nu blir det medecinering och sen scrubs vi hörs imorgon, ska ta före och efterbilder så  ni får se hur duktig jag är!

hejs

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0