13/5

Hej kristihimmelfärdsdag! idag har jag faktiskt gjort ganska mycket är därför jag inte bloggat ännu, men nu kommer ett inlägg, dagen började med att jag slängde in kläder i tvättmaskinen, sen åkta jag och anna till Grums för hon ville gå på marten där, men det var en stor besvikelse för det fanns ingenting var inte alls som det varit förut men men, sen åkte vi hem och jag hängde min tvätt sen satte jag mig och kollade på Alice i underlandet, vilket var en helt okej film faktiskt. Efter det så gick jag upp och kollade på tyra banks show och lite på top model, och sen kom Mammi hem så vi åt Tacos. Nu är jag supermätt och ska se lite på tv och ha det mysigt i min säng!

kanske blir ett inlägg till ikväll vi får se.

hejs.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0