14/5

Fy vilken morgon vaknar och har jätte ont i magen, har i alla fall druckit massor med te och ska nu lägga min warm&cosy blanket runt den så får vi se om det hjälper. Det är inte mensvärk utan något annat, mamma trodde det var magkatarr för jag är svullen som en gris, ser ut som jag är gravid nästan men det är jag verkligen inte tack och lov. Mår illa också känns som jag ska kräkas när som helst och vem vet det kanske kommer en kräk attack om ett tag!

ÅH idag är det sista avsnittet av supernatural, jag vill se det men ändå inte det känns så sorgligt på något vis, ska nog ta och titta på det ikväll när jag förberett mig mentalt! Ska i alla fall försöka ta garderoben idag, får be mamma hjälpa mig hon är bra på sånnt där! För min Mamma är bäst i hela världen! ska ge henne något extra fint på morsdag.

Nej nu ska jag se gårdagens avsnitt av bella&Tyra show

Hejs.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0