1/5

Sådär nu har jag vaknat till igen sen gårdagen! Fy fan vad roligt jag hade!
Kvällen började  vid halv 7 när vi tog bussen hem till erika, väl där så började vi dricka och spela jag har aldrig spelet! Riktigt roligt. Efter att alkoholen tagit effekt blev det dans, allsång och en massa lady gaga! OCH JAG ÄLSKART! fortsatte så ett tag tills sara inte mådde så bra, så vi åkte hem vid 1! men det var helt okej för jag var så jävla trött så jag höll på att somna på väg ner till mitt rum!

Men det var den roligaste kvällen på väääääääldigt länge! och det var sjukt kul att träffa Sara H och Erika igen, vi har även bokat in den 22 maj! då blir det mera party! Ska försöka lägga upp lite bilder sen men måste föra över dom från kameran till datorn.

Nu ska jag vila en stund och kolla på top model! så jag skriver mer senare!

Ha det bra så länge!

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0