15/5

God morgon, eller det är inge god morgon för jag är jätte trött har inte sovit speciellt mycket inatt, vaknade hela tiden av mardrömmar och tillslut gav jag upp och la  mig och kolla på tv istället. Hatar att vakna jag blir så förbannad när jag inte får sova ordentligt! Men men vi får se hur dagen tar sig. Trist att der regnar ute återigen men det är väl inget ovanligt i det här landet, men jag längtar så efter sol och värme och kunna ligga på stranden dagarna i ända och inte göra någonting! Ont i handleden har jag också efter min klantolycka som skärde upp ett stort äckligt sår, Nej nu ska jag bädda rent i sängen och sen hitta på nått ha det bra.

Hejs

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0