19/5

Vilket kanon väder!!! helt underbart, har suttit ute på altan hela dagen och njutit av solen och värmen, men fick gå in nu för jag började bränna mig på armarna och det är inte skönt. blev i alla fall ganska så brun så nu kan jag börja gå i shorts och kjolar.

En sak med dagen har inte varit bra och det är min mun efter tandläkaren, är jätte svullen på den sidan dom lagade tanden vet inte vad dom gjorde men ont som fan har jag. Började med att jag fick för lite bedövning så när dom borra så gjorde det ont som fan, har aldrig känt sån smärta förut herre gud säger jag bara. Så då fick jag i alla fall två sprutor till och då gick det lite bättre men det kändes ändå lite men inte alls så farligt som först. Nu sitter jag här och lider, ska kolla på Ghost adventures för han killen är så jävla snygg haha.

Hejs.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0