22/5

Hej svejs, har precis kommit hem från konsum var och handlade lite ingridienser till mina tacos som jag ska göra sen, är så sjukt sugen på tacos så det finns inte men idag får jag äta det i alla falla får se om jag sparar nått till emelie, haha jo då det gör jag. Även om det är gott så gäller det att inte äta för mycket men det är svårt.

Idag ska jag in till stan, tar halv 3 bussen ska eventuellt på en liten picnic med mina vänner om regnet håller sig borta, annars tar vi  nått fik gissar jag på. Det är sjukt varmt ute fast mulet fast jag tyckte jag skymtade solen i fjärran! så hoppas hoppas.  Ska köpa några cider också eftersom det är helg, eller sara köper för jag hinner inte till systemet innan det stänger idag. Ska försöka hitta Jordgubbar att köpa tänkte jag! vad är bättre än att äta jordgubbar och njuta av en cider? Inget!

Sen ska jag duscha och idag ska jag faktiskt sminka mig och fixa håret inte ofta jag gör det nu för tiden, har ju ingen speciell jag vill visa upp mig för haha.

OH snart är det torsdag då blir det en helkväll med Sandra och alla andra vänner med förhoppningsvis grillning och myspys sen blir det väl nöjes eller ankan kan jag tänka mig för lite studenttorsdag! Innan jag går och lägger mig idag ska jag njuta av en liten martini är så himmla gott.  Nu blev det mycket alkohol här haha men jag dricker inte speciellt ofta faktiskt bara när jag har pengar.

nu ska jag kolla lite på tv sen duscha. Laddar upp bilder ikväll ifrån dagen.

Hejs.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0