23/5

God morgon, åh jag är så arg för jag blev väckt av min katt som stog utanför fönstret och skrek så hon blev blå i ansiktet..... UTAN ANLEDNING!! vad fan är det för jävla sätt?? Dörren stog vidöppen så hon kunde gå in om hon ville men nej hon ska prompt vara jävlig in i det sista! Till slut blir jag så arg så jag går ut och börjar skälla på katten, grannarna tror väl jag är galen eller nått, den jävla fegis sprang iväg dock kan tänka mig att hon är redigt nöjd nu.

I alla fall hade jätte kul och trevligt igår:D och förhoppningsvis skulle vi ses igen på tisdag och sen blir det ju grilla på torsdag, mysigt värre. På tisdag ska jag och pappa iväg och äta på  nya peking för jag är ledig men imorgon ska jag jobba tjoho, eller inte. Nej nu ska jag nog gå till affären och köpa nått gott.

Hejs.

/Malin






Sommrigt värre.




Sara i gräset




Jea i gräset.

Kommentarer
Postat av: Jea

Haha, vilken paparazzi du är då! Märkte inte att du tog den bilden =O

2010-05-23 @ 12:36:55
URL: http://myescape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0