25/5

Hejsan, idag har det varit fullt upp, dagen började med att jag åkte in till stan för att träffa min pappa i stan, där åt vi lunch på Nya Peking och hade det trevligt verkligen god man kan jag rekomendera. Sedan åkte vi och tittade på bilar hittade flera stycken som jag tyckte var snygga faktiskt, efter det åkte vi till bergvik och köpte en högtryckstvätt och sen bar det av till rusta där vi fikade lite. Sedan åkte vi vidare till hammarö där vi återigen kollade på lite bilar samt husvagnar sedan åkte vi till en sko affär och köpte skor.

Efter detta åkte jag hem till sara där jag fick reda på att hennes rumpa hade hoppat ur led, vi satt och bara snackade och hade det nice sen kom jea och åt en smörgås, då kollade vi på lita ouija bräds videor på youtube varför vet jag inte fråga sara! sen ringde mamma och fråga om jag skulle åka med hem och det gjorde jag för jag hade ont i magen.

Nu kollar jag på ESC och ligger i sängen, tänkte fortsätta med detta så vi höres imorgon.

Hejs.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0