28/5

Hejsan sitter här i mitt rum och kollar på Heartbreak kid, och har ont i magen. Var hos sara igår och hade det lite mysigt med flickorna små, började dock må jätte dåligt vid 9 halv 10 tiden, fick värsta magkramp och typ kallsvettades så jag liftade med min mor hem och låg sen halva natten och hade ont och mådde skit. Så har det varit större delen av dagen men nu börjar det ge med sig efter en hel del magmedecin.

Imorgon ska vi till öb och handla på möran och sen kanske förbi william en sväng, har inte så mycket pengar men eftersom kläderna är så billiga där så kanske man kan få tag i en partyblåsa tills nästa lördag om man har tur. Sen ska jag vara chaffis åt min pappa och ida för dom skulle göra någonting vet inte riktigt vad men jag får väl ställa upp eftersom pappa är så snäll och hjälper mig med tandläkar helvetet (aka Penga-vampyren). Svänger in till Sara under tiden och kollar på ESC tills han vill hem.

Sen har jag inte några mer planer faktiskt, ska jobba på  måndag, har antagningsprover på tisdag, sen blir det jobba onsdag, torsdag och kanske fredag.  Nu ska jag fortsätta mitt tv tittande och undra varför det aldrig är någon rolig inne på msn.

Just det ska försöka hinna in till Bobby imorgon också!

Hejs

/Malin

Kommentarer
Postat av: Jea

Vart ligger det där william-stället någonstans? Fick höra om det igår och det verkar ju jättebra!

2010-05-30 @ 13:22:27
URL: http://myescape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0