29/5

God eftermiddag, här ligger jag och vilar magen och kollar på mtvs made och bara har det gött, ska ta bilen in te Herrhagen sen och hälsa på sara och titta på Esc, pappa behövde inte skjuts men tänker åka dit ändå bara för att!! Ragge är där också har inte sett den lille hunden på år och dar så det blir roligt.

Åskade som fan här förut ojoj missan höll väl på att dö hon gömde sig på sitt speciella ställe under trappen bakom alla gammla leksaker. Men seriöst åskan slog ut strömmen i typ 1 min det ni! Brukar inte hända här så ofta eftersom vi bor mitt emellan en järnväg och en älv.

Blir åka in på Maxi sen och köpa lite gott, hann inte åka in och träffa bobby idag åkte till stan istället och fick en par Gladiator Sandaler skitsnygga ska lägga upp en bild på dom senare så får se.

Nu ska jag fortsätta min afternoon siesta!

hejs.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0