31/5

Hejsan, det är dålig updatering av mig just nu men det är bara för att jag är ute hela dagarna i solen och njuter, äntligen har värmen kommit tillbaka till värmland och nu är det 21 grader ute och solsken underbart!

Ska snart sticka iväg till stan och jobba, money money, skulle varit till Nisse imorse men jag försov mig så jag missade bussen typiskt mig! Men fick en ny tid på fredag i alla fall. Så idag har jag varit ute på altan med katten och solat lite, fast hon ligger mest underbänken och ser ledsen ut, tycker synd om henne måste vara himmlans varmt med den där pälsen.

Nej nu blir det att dra ut en stund till bara sitta och ha det bra.

Hejs

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0