3/5

Hejsan, har precis kommit hem från karlstad åkte in med Emelie för att handla en konfrimationspresent till Anna, och vi lyckades hitta en ganska snabbt! sen blev det en snabb matbit på mcdonalds för jag var jätte hungrig och nu sitter jag hemma.

Hittade en skitsnygg klänning på Gina men jag känner att jag måste snåla som fan för att klara mig månaden ut, eller i alla fall tills nästa utbetalningsdag!

22 Maj ska jag antagligen på fest med Erika och sarah igen ska bli superskoj faktiskt!

Urs jag har ont i magen, så ska sätta på ett avsnitt av True Blood och äta marianne så kanske det går över, måste dock verkligen börja träna börjar se ut som en kudde runt magen! så nästa vecka ska jag börja, på Måndag tänkte jag köra powerwalk samt styrketräning! Lånar annas träningsbok som hon fick av Martin Lidberg finns massa övningar där!

Nu blir det True Blood får se om jag updaterar mer idag men det tror jag nog!

Hejs

/Malin



Kommentarer
Postat av: Sandra

Den bilden har jag tagit :D

2010-05-03 @ 23:15:04
URL: http://existerarinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0