5/5

Wo sitter här i mitt rum och kollar på ett av mina favorit program nämligen Arga Snickaren slutar aldrig förundras av hur dumma en del människor är? hur man kan börja renovera ett hus när man inte ens har en aning  om hur man renoverar? Ja det är den stora frågan.

Har fortdarande ont i tanden men det känns lite bättre nu måste jag säga! Har även målat naglarna i en mörkbrun skimmrig färg ganska snyggt faktiskt, döljer i alla fall min super fula nagel som är från när jag tappade den! Ja det var en rolig historia som kommer berättas i oändlighet!

Smörjde även in ansiktet med aqua daily creme för jag har börjat få massa små plätor i ansiktet, men först så tvättade jag så klart med ansiktsskrubb för att få bort alla pormaskar! 

På fredag ska jag städa mitt rum + garderob, och även hämta min mini garderob som jag fick av mormor som jag ska ha i mitt rum med lite tjocka tröjor samt pjamas och liknande, Ska även köra en runda i mina Billys hyllor, som ska målas svarta till sommaren. Min Sänggavel ska även bort för den är bara ivägen funderar även på att möblera om men det får bli till sommaren i så fall.

Det var mina framtidsplaner det haha, Ha det bra.

Hejs

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0