7/5

Hejsan, kom just på att jag inte updaterat idag, men har inte varit hemma speciellt mycket, åkte in till stan vid halv 12 för att handla med mamma och få påskrift av nisse. När vi kom till stan gick vi till banken för mamma skulle fixa något, sen kollade vi vad fästingmedecin till missan kostade (195) sedan åt vi lite lunch på sibylla. När vi kom till Nisse så satt han i möte så vi åkte till bergvik och handlade istället, kom tillbaka till stan vid halv 3 och fick äntligen tag på han, sen var det bara att stressa till försäkringskassa för att få in pappret.

När vi kom hem ställde jag mig och gjorde tacos och efter det körde jag emelie till stallet, nu har jag slappat i min säng och kollat på Supernatural vilket var skitbra idag för Castiel kom äntligen tillbaka. Har även kollat the vampire diaries, greys anatomy och ska nu kolla på Top model!

Imorgon ska jag försöka hinna färga håret!

hejs

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0