16/10

OJ jag kan verkligen glömma bort att jag har en blogg ibland, men nu ska jag komma ihåg det.

idag fyller nöjesfabriken 7 år så dom ska ha födelsedagsfest ikväll dit jag fick en gratisbiljett, och eftersom jag har 5 kr i plånboken så tackar jag inte nej till gratis inträde. Så dit ska jag med sara och röja loss! Awsome.

Annars ska jag inte göra så mycket idag, städa mitt rum kanske vore en ide så det är fint imorgon när jag kommer hem i  mitt bakfulla tillstånd. Nu ska jag dock kolla på supernatural och ta det lugnt, är så supervarmt och mysigt under mitt täcke så jag väljer att inte gå upp riktigt än!

Btw är det någon mer än jag som fastnat på Cupcake corner på facebook? Addictive!

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0